Учитель - це стан душі, покликання, а не просто професія!

Впровадження ідей В.О. Сухомлинського

Створити необхідні умови для розвитку творчих здібностей педагогів та учнів, надати реальну дієву допомогу у формуванні їх професійної компетентності, підтримати у творчих пошуках - і є метою роботи Компаніївського МНВК.



Педагогічний колектив закладу в своїй діяльності впроваджує ідеї В.О. Сухомлинського, які будуються на таких принципах:

  1. Найвищою цінністю, що визначає все значення і спрямованість виховання, багатогранність виховного впливу педагога і зв’язок цього впливу із самовихованням, є людина.
  2. Вплив особистості вихователя на колектив і особистість вихованця залежить головним чином від гармонійної єдності моральної культури, духовного багатства, багатогранності інтересів вихователя.
  3. Виховний вплив особистості вихователя не є чимось спеціально створеним, організованим для того, щоб виховувати. Вихователь впливає на вихованця, оскільки їх об’єднує спільність духовних інтересів, спільність багатогранної діяльності.
  4. Ефективність впливу особистості вихователя залежить від того, наскільки глибоко він розуміє дитинство як особливий період розвитку людської особистості з притаманними тільки дитинству особливостями мислення, емоційного життя, світосприймання, взаємовідносинами в колективі.
  5. Вихованець є найближчим помічником педагога у здійсненні складного багатогранного процесу виховання. Внутрішні духовні сили вихованця - його бажання, прагнення, ідеали - це нічим не замінне могутнє джерело виховання. Наймудрішим є той вихователь, якому довелося досягти того, що його вихованець сам виховує себе.
  6. Сутність гармонійного виховання у нерозривному зв'язку трудового виховання з іншими сторонами виховання – естетичного, інтелектуального, фізичного, морального.

«Справжнє виховання немислиме без життя у світі праці. Праця лежить в основі і морального, і естетичного, і емоційного виховання» 

В.О. Сухомлинський

   Тому девізом педагогічного колективу є думка про те, що колективна праця сприяє формуванню в дитини прагнення більше думати про інших, а не про себе, розвиває в дітей благородні людські якості: працьовитість, щедрість, вдячність, відповідальність, вчить поважати чужу роботу.


Тиждень присвячений відзначенню 100-річчя
від дня народження В.О. Сухомлинського


Сделано на Padlet
Made with Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар