ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА…
Чинники, які необхідно враховувати під час виявлення професійних здібностей:
- по-перше, у юнацькому віці деякі професійно важливі якості перебувають у прихованому стані, тому що немає умов для їх прояву;
- другим чинником є недостатній рівень самосвідомості підлітка, нестійкість емоційного стану, неадекватна самооцінка;
- третій чинник — недолік життєвого досвіду (недостатні знання про світ професій і ринок праці, правила і можливі помилки під час вибору професії).
Цілі профорієнтації:
- надання профорієнтаційної підтримки учням у процесі вибору профілю навчання та сфери майбутньої професійної діяльності;
- вироблення в школярів свідомого ставлення до праці, професійне самовизначення в умовах свободи вибору сфери діяльності відповідно до своїх можливостей, здібностей і з урахуванням вимог ринку праці.
Педагоги Компаніївського міжшкільного навчально-виробничого комбінату одним з найважливіших своїх завдань вважають професійне самовизначення учнів, яке здійснюється на основі їх розуміння власних можливостей, здібностей та потреб, попиту на тих чи інших фахівців на ринку праці.
Однією з форм профорієнтаційної роботи в закладі є зустрічі учнів з представниками різних навчальних закладів – і вищих, і професійно-технічних. Вони знайомлять учнів з навчальними закладами, які здійснюють підготовку фахівців у галузях сільського господарства, торгівлі, фінансів, машинобудування, правопорядку, перспективами працевлаштування за цими професіями.
Професії, які надає старшокласникам Компаніївський МНВК, зорієнтовані на ринок праці саме нашого регіону. Адміністрація закладу в цьому питанні співпрацює з районним Центром зайнятості, орієнтуючись на попит з сторони роботодавців. Тому молодь, яка виходить з школи уже з набутою спеціальністю, після закінчення МНВК може працевлаштуватись.
Однією з форм профорієнтаційної роботи в Компаніївському МНВК є зустрічі з представниками вищих навчальних закладів та професійно-технічних закладів освіти.
Зустріч з представником Регіонального центру
професійної освіти ім. О.С. Єгорова
Висоцькою Людмилою Олександрівною
Немає коментарів:
Дописати коментар